Δευτέρα, 17 Απριλίου 2017

Δεύτερη επιστολή, απαντητική προς τον δημοσιογράφο κ. Αλεξάκη του Athletic radio FM.



Ο κ.Αλεξάκης, απαντώντας στην πρώτη επιστολή μας, μας εξέθεσε τις θέσεις και τη γνώμη του και τον ευχαριστούμε για αυτό. Θεωρούμε ένα καλό βήμα τον δημόσιο διάλογο, έστω και περιγραμματικά σε πρώτο βαθμό, αφού αργά ή γρήγορα, αυτά τα ζητούμενα θα διευρύνονται και θα ειπωθούν και αλλού, από τη στιγμή που η Ελληνική Εθνική Θρησκεία, αρχίζει και αποκτά βήμα προς βήμα τη νομική και σύντομα προιόντος του χρόνου, Θεσμική κατοχύρωση, μετά την πρώτη δικαίωση που είχαμε ως Σώμα με την κατοχύρωση της Γνωστότητας που έλαβε ο Επίσημος Φορέας, το ΥΣΕΕ, και θα ήταν το λιγότερο κρίμα να κυριαρχήσει ο φανατισμός. Ας φτιάξουμε λοιπόν με διάλογο, έστω και πολύ έντονο, τους κανόνες της συζήτησης.

Στον παρακάτω σύνδεσμο, η απάντηση που λάβαμε από τον κ. Αλεξάκη:
http://www.athleticradio.gr/blogs/spuros-alexakis/406385-apantisi-stous-ellines-ethnikous/ 


Κύριε Αλεξάκη

Σας ευχαριστούμε, που παρ' όλη την σε σημεία μάλλον επιθετική, ή ημί- ειρωνική διάθεσή σας απέναντί μας, και πάλι, μπήκατε στον κόπο να απαντήσετε στην επιστολή μας.
Από πλευράς μας, και πάλι στα θετικά το σημειώνουμε αφού κάθε αρχή και δύσκολη, αλλά, αρχή είναι.
 Ας απαντήσουμε λοιπόν, σε μία βήμα προς βήμα απάντηση στις θέσεις σας.
1) Δεν γνωρίζαμε την επαγγελματική σας εξειδίκευση, ούτε ότι δεν είναι αμιγώς αθλητικό το μέσον σας, οπότε σημειώσατε λάθος εκ παραδρομής και τίτλου του μέσου σας.
2) Αποδεχόμαστε την πρόθεσή σας να θέσετε ως φιλοφρόνησή σας περί του «ντέρμπυ», για την αντίθεσή μας με τους «εκατομμύρια πιστούς» της ορθοδοξίας, αν και οφείλουμε να σας διευκρινίσουμε,  ότι δεν τίθεται αντιπαλότητα με φυσικά πρόσωπα και εκατομμύρια συμπολιτών μας, αλλά με το δόγμα που έχει επιβληθεί με τη βία, και συνεχίζει να επιβάλλεται, αφού έχει παρασιτική θέση σε ένα κατά όνομα μόνον, κοσμικό κράτος.

 Την ίδια θέση, διατηρούμε δε, προς κάθε «εξ αποκαλύψεως», μονοθεϊστικές απόλυτες αλήθειες, που εμφανίζονται με συνθήματα θανάτου να προσπαθούν να λάβουν θέση επάνω στην Ελλάδα ή και την Ευρώπη, όπως παράδειγμα, το Ισλάμ προσπαθεί να κάνει τώρα, σε μία δεύτερη και τρίτη προσπάθεια, αφού στο παρελθόν απέτυχε, χάνοντας τις μάχες από τα αντίπαλα του χριστιανικά βασίλεια της εποχής.
3) Μία συνηθισμένη, αλλά παντελώς βαρετή και
cliché πρακτική πλέον, ότι δεν κατανοούν, ή δεν γνωρίζουν για αυτό, να θέλουν σώνει ντε και καλά, να το εντάξουν σε φόρμες νεωτεριστικές.
Μας θέτετε προ των ευθυνών μας, για τον Ηλιακό Δίσκο που χρησιμοποιούμε, και μας κατηγοριοποιείτε, ότι τον έχουμε ως έναν «Κέλτικο Σταυρό», δηλαδή ως πολιτικό έμβλημα.







Ο Ηλιακός Δίσκος, ένα κατεξοχήν πανάρχαιο Σύμβολο λατρευτικό, ενταγμένο πλήρως σε θρησκευτικές και κοινωνικές δομές, συναντάται στα ¾ της υφηλίου ως μία φυσική αποτύπωση του Ηλίου και των ενεργειών του. Ο δε Κέλτικος σταυρός, αυτός με τις προεξοχές των ευθειών του, αποτελεί μία εκχριστιανισμένη εκδοχή που επέβαλλαν οι προσηλυτιστές  χριστιανοί κατακτητές πάνω στις προϋπάρχουσες απεικονίσεις των Κελτών, για να κάμψουν τις μνήμες τους και τις συνεχόμενες αντιδράσεις τους στο νέο βίαιο εισερχόμενο δόγμα εξ ανατολών. Η χρήση του για πολιτικούς λόγους, για την οποίαν μας κατηγορείτε ευθέως και πικάντικα, αν ίσχυε, θα αποτελούσε αυτό- ακύρωση, καθώς θα έπρεπε να αποδεχτούμε, ότι χρησιμοποιούμε τις αποτυχημένες πολιτικές προτάσεις των ελάχιστων τελευταίων χρόνων, με έμβλημα ένα σημαιάκι φτιαγμένο από τους κατακτητές μας.
Ως Εθνικοί, έχουμε το προνόμιο, να προηγούμαστε σε κοινωνικές θέσεις και προτάσεις, και να τις έχουμε αδιάβλητες και ενεργείς πολλά, μα πάρα πολλά χρόνια πριν το «68» από όπου ο πολιτικός μονοθεϊσμός εκφράστηκε με θέσεις και  αντιθέσεις ανακυκλώνοντας την ασθένειά του στο σώμα των ανθρώπινων κοινωνιών. Κάθε μέλος μας, κάθε Πολίτης αν θέλετε, είναι πλήρως ελεύθερος αν θέλει να επιλέγει ένα σύγχρονο πρόσκαιρο εργαλείο «πολιτικό», από οποιαδήποτε κατεύθυνση, αλλά, να είστε σίγουρος, μας είναι συνολικά αδιάφοροι οι μονόδρομοι των πολιτικών μεσσιανιστών.
Και φυσικά, δεν πρόκειται να απολογηθούμε για τις όποιες επιλογές μας επειδή δεν συνάδουν με κάποια κυρίαρχη τάση.



Όσο για τη Σβάστικα, έναν Μαίανδρο δηλαδή, για να το αποσαφηνίσουμε και αυτό, εσείς, την ανακαλύπτετε ως έμβλημα του προηγούμενου αιώνα, κατά κύριο λόγο ανεβασμένη από χριστιανούς με αποκλειστικά κρατικό και πολιτικό εν γένει ιδεολογικό πεδίο. Εμείς πάλι, την ανακαλύπτουμε ανά την υφήλιο και πάλι στα ¾ του Εθνικού Κόσμου, και μαντέψτε,
ΚΑΙ στην Ελλάδα, ως Θρησκευτικό σύμβολο, στη «χειρότερη» ως διακοσμητικό.
Και είναι τοποθετημένα εκεί τόσους αιώνες πριν, που κάνει κάθε απόπειρα να τον καταστρέψουν κάποιοι, απλώς γελοία.  
Αν δεν σας αρέσει σε εσάς ή σε άλλους, σεβαστό, αλλά δεν θα ξηλώσουμε ούτε τον Κεραμεικό, ούτε τα ευρήματα από τη Μ. Ασία π.χ. επειδή κάποιοι ζούνε στα ντοκυμαντέρ της ΕΡΤ. Κάπως πρέπει να το καταλάβετε όλο αυτό κάποια στιγμή. Είναι σαν να θέλετε να απαγορεύσετε τη χρήση των σφυριών επειδή άλλη πτέρυγα του πολιτικού μονοθεϊσμού εκφράζεται στα εμβλήματά της μέσω αυτών για να σας το θέσουμε και έτσι.
Ακόμη πιο απλά και παιδιάστικα ακόμη για τους «δύσκολους λύτες», ο έφηβος αθλητής της Ολυμπίας, προηγείται ή όχι του σήματος του Ολυμπιακού;
Επίσης, πρέπει να κατανοήσετε βαθειά και οριστικά, ότι είμαστε Θρησκευτές. Χρησιμοποιούμε Εμβλήματα της Ελληνικής Εθνικής Θρησκείας, Εμβλήματα με Θεολογικό περιεχόμενο. Και για αυτό Ιερά. Και για αυτό δεν θα τα απαρνηθούμε μην και προσβληθούν οι… ρωμιοί.
Αν εσείς, επιμείνετε να θέλετε να μας εντάξετε με το ζόρι σε κάποιο σύγχρονο πολιτικό σημείο αναφοράς, και εξ ολοκλήρου μάλιστα, είναι δικό σας το πρόβλημα, όχι δικό μας.







Και εδώ θα σταθούμε πιο πολύ:
«Είτε σας αρέσει,είτε όχι,η ελληνική ταυτότητα εδώ και πάρα πολλούς αιώνες είναι η ελληνορθοδοξία».

4. Ε, δεν μας αρέσει. Καθόλου μάλιστα. Και όπως βλέπουμε, ούτε σε εσάς και τόσο, αλλά δεν ξέρετε τι να την κάνετε την υφέρπουσα δυσφορία σας.
Με τα δικά σας λόγια, αυτό ακυρώνετε την αξία της υπάρχουσας μορφής της ταυτότητας ως κάτι χρήσιμο και επωφελές.
Αφού η Ελληνική γλώσσα κατοχυρώνει εν μέρει την Ελληνικότητα, και συμφωνούμε ως προς αυτό, η παντελώς ξένη θρησκεία που έχουμε πάνω μας, το καλύτερο που κατάφερε, είναι να προσπαθεί να προσδώσει εθνικά στοιχεία στην διεθνιστική και παντελώς εχθρική προς το Έθνος ή και τον Ελληνισμό πιο συγκεκριμένα δομή της, και να ομοιάζει με έναν σκιάχτρο που φοράει τα καλά του.
Ξαναδιαβάστε ότι μας γράψατε. Οι κάτοικοι του Βυζαντίου, Ρωμαίοι λεγόντουσαν.
Το Έλληνας βλέπετε απαγορευόταν έτσι και αλλιώς σε όσους το θυμούνταν ακόμη, και η απαγόρευση αυτή υπήρξε θέση της κυρίαρχης εκκλησίας. Επί ποινή θανάτου μάλιστα η απαγόρευση από τον
Codex του Θεοδόσιου. Έπρεπε να εργαστούν οι εναπομείναντες Έλληνες σκληρά για να μεταφέρουν τον Εθνισμό τους και να τον διασώσουν.
Ο Πλήθωνας και οι επόμενοι μαθητές αυτού έχουν τον κύριο λόγο για το ότι λέγεστε Έλληνας σήμερα κύριε Αλεξάκη, και όχι κάποιος παπάς που ονόμαζε Εμμανουήλ και Σάρα τα παιδιά του ποιμνίου του. Ακόμη και οι ξένες δυνάμεις, που για όποιους δικούς τους λόγους, συνέδραμαν στο να ξαναπούμε τον τόπο μας Ελλάδα, εισάκουσαν τον Ελληνικό Λόγο κατά αποκλειστικότητα, τις Τέχνες και τον αρχαίο- τον αυθεντικό- Ελληνισμό, και όχι τους λόγους του Φαναριού που εναντιωνόταν από θέση στην έγερση των «ρωμηών».
Μας εκπλήσσει δε ως έναν βαθμό, η επίκληση από μέρους σας του Γεννάδιου ως …εγγυητή του Ελληνισμού, και επισυνάπτετε στο άρθρο σας μία «αγιογραφία» της συμμαχίας του Μοχάμετ του Πορθητή με τον Γεννάδιο. Ως τι; Ως την απόλυτη πράξη παραδοχής της συνεργασίας της κεφαλής του ανατολικού δόγματος με έναν κατακτητή.
Αυτόν, που προτίμησε ανοιχτά και ξάστερα τον Σελτζούκο από τις στέπες, για να μη δεχθεί υποταγή από «παπική τιάρα», από το βασικό αντίπαλο μαγαζί γωνία δηλαδή.  
Τρομαχτικές αντιλήψεις αλήθεια, που μόνον τον Ελληνισμό δεν δοξάζουν ή ευνοούν. Ένας τρομαχτικός προδότης του κράτους των «ρωμηών» για τη δόξα της Σιών όπως αυτός την εννόησε και ήθελε να επιβάλλει. Προτίμησε να συνεργαστεί με το φέσι.
Για να είμαστε πολύ σαφείς κύριε Αλεξάκη. Φυσικά και έχουμε Ταυτότητα και πολύ συγκεκριμένη, και αυτήν εμείς προασπίζουμε. Εσείς αισθάνεστε ότι «δεν έχετε άλλην». Με γεια σας και χαρά σας. Αν έτσι σκεφτόντουσαν οι Φιλικοί, δεν θα είχαν υπάρξει ποτέ. Ποτέ .




Επαναπαύεστε σε μία πραγματικότητα που σας θέλει, ως λαό, να έχετε ένα απλωμένο χέρι, μία καμπουριασμένη πλάτη, σε εικονίσματα ή μεγάλες δυνάμεις, με γόνατα λυγισμένα, με Ψωροκώσταινα και τουρισμό ως το κύριο μέσον για την επιβίωση.
Εμείς πάλι, δεν επαναπαυόμαστε καθόλου. Εγείρουμε το αίτημα της εδραίωσης μίας Ελλάδος που παράγει Πολιτισμό, έργο, Τέχνη, υπεύθυνους Πολίτες, άνδρες και γυναίκες που αγωνιούν να είναι καλύτεροι από τους προγόνους τους και όχι να ζουν από τα μαυσωλεία τους. Θέτουμε ως στόχο μας την συρρίκνωση όλων αυτών των στοιχείων που για εσάς «αυτά είναι και τι να κάνουμε». Το ίδιο δε, επειδή δεν είμαστε μόνοι μας στον κόσμο, επιζητούμε και προτάσσουμε για όλη την Ευρώπη καταρχήν.
Επιζητούμε την απομάκρυνση όλων αυτών των στοιχείων που δημιουργούν τους ολοκληρωτισμούς και εκφράστηκαν κάποτε με γενοκτονίες, άλλοτε με Ιερές Εξετάσεις, άλλοτε με φέουδα, άλλοτε με σταυροφορίες, τώρα και με Αλλαχού Άκμπαρ ξανά, και πάει λέγοντας.
Τέλος, φυσικά και μπορείτε να επιλέγετε να αυτοπροσδιορίζεστε ως Κρητικός Ρωμιός, αλλά κατά το ίδιο δικαίωμα επιλογής εμείς αυτοπροσδιοριζόμαστε ως Έλληνες, Εθνικοί, Ευρωπαίοι και Υπερήφανοι για αυτό, άρα και με ευθύνη μεγάλη, να το υπερασπιστούμε.

Φιλικά
Οίκος Ελλήνων Εθνικών Θύρσος


Υ.Γ.: Μπορείτε, επισκεπτόμενος τον επίσημο κεντρικό ιστοχώρο μας , το www.thyrsos.gr να διαβάσετε παρελθόντα κείμενα, δικά μας ή φιλοξενούμενα, ώστε να διευρύνετε το πεδίο κατανόησης του τι πρεσβεύουμε εμείς ως Οίκος του Θύρσου. Ακόμη περισσότερο και πιο συγκεκριμένα , μπορείτε να δείτε και την ιστοσελίδα του Επισήμου Φορέα όλων των Εθνικών το www.ysee.gr





Ελληνικός Βωμός στην Ιταλία

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Περιοδικό "Ιδεών Άντρον"

Περιοδικό "Ιδεών Άντρον"
Επίσημη έκδοση της Οργάνωσης "Θύρσος Έλληνες Εθνικοί"