Θεραπεία ή πολιτισμική φάπα άραγε εννοεί; |
Συνήθως, σε μία «παγκόσμια ημέρα μουσείων», όπως αυτή που πέρασε, οι τυπικές δηλώσεις του εκάστοτε υπουργού, περνάνε σχετικά αδιάφορες από τα Μ.Μ.Ε., ανακυκλώνοντας το δελτίο τύπου του ΥΠ.ΠΟ ή το κυρίως μέσον, διαμοιράζει την είδηση του στα θυγατρικά του.
Τι; Νομίζατε κάποιοι μήπως ότι υπάρχουν τόσοι πολλοί ιδιοκτήτες «ανεξάρτητων» ΜΜΕ στην Ελλάδα;. Κακώς το νομίζατε όσοι είχατε αυτή την αυταπάτη. Μας δουλεύουν εργολαβία που την επιδοτούμε με το στανιό όλοι μας.
Να, που όμως, η δήλωση της υπουργού στην Ελλάδα, παρόλο το έωλο ακατάσχετο του λόγου της, έκρυβε μία πολύ, μα πολύ ωραία αφήγηση, μία ειδοποίηση για το μέλλον μας. Το μέλλον σου, το δικό μου, των παιδιών μας.
Η υπουργός που βγάζει την «κακή ενέργεια» με «Κοελικές συμπαντικές μεθόδους» τραβώντας την με χέρια μαγνήτες, μας εξήγησε με έναν καλλιτεχνικό τρόπο, τι έχει ο δρόμος μπροστά.
Ας δούμε τη δήλωσή της:
( http://www.protothema.gr/greece/article/672123/koniordou-o-rolos-ton-mnimeion-epanexetazetai-gia-apotelesoun-ton-purina-mias-neas-viosimis-anaptuxis/ )
«Τα μνημεία είναι οι στυλοβάτες του πολιτισμού. Η παρουσία τους στο διηνεκές των αιώνων λειτούργησε ως σήμαντρο της ιστορικής μνήμης. Όμως σήμερα ο ρόλος τους διεθνώς επανεξετάζεται έτσι ώστε να αποτελέσουν τον πυρήνα μίας νέας βιώσιμης ανάπτυξης.
Οι συνήθεις τοπικές
και εθνικές αγκυλώσεις παραχωρούν σταδιακά τη θέση τους σε μια διευρυμένη
προσέγγιση γονιμοποιώντας τη σύγχρονη δημιουργία και καινοτομία με τολμηρά
ανοίγματα και νέες κατευθύνσεις.
Η διαχείριση της πολιτιστικής κληρονομιάς είναι κοινή ευθύνη
όλων των πολιτών και δεν περιορίζεται όπως παλαιότερα σε μία στόχευση που αφορά
αποκλειστικά την προστασία της.
Οι δημογραφικές και
κλιματικές αλλαγές, η εξάπλωση του μαζικού τουρισμού σε παγκόσμιο επίπεδο, η
παιδεία με μία διευρυμένη αντίληψη, όλα τα παραπάνω στοιχεία, απτά και άυλα,
είναι ο βασικός παράγοντας για
επανεστίαση των κοινωνιών μας σε ένα διάλογο μεταξύ των πολιτισμών. Ένας
διάλογος ο οποίος θα συντελεστεί με
σεβασμό στην ταυτότητα και την ποικιλομορφία αλλά και την κοινή αίσθηση
ότι ανήκουμε άπαντες σε μια κοινότητα αξιών.»
Θέλετε να την μεταφράσουμε; Πάμε:
1) «Τα μνημεία είναι οι στυλοβάτες του πολιτισμού. Η παρουσία τους στο διηνεκές των αιώνων λειτούργησε ως σήμαντρο της ιστορικής μνήμης. Όμως σήμερα ο ρόλος τους διεθνώς επανεξετάζεται έτσι ώστε να αποτελέσουν τον πυρήνα μίας νέας βιώσιμης ανάπτυξης. =
Ο ρόλος τους, σύμφωνα με το καθεστώς παγκοσμίως, αυτό που επικρατεί και αποτελούμε δούλους του έτσι και αλλιώς, να μη σας πω εμείς συμφωνούμε κιόλας, επανεξετάζεται.
Ώστε, να μπορεί να παράγει χρήματα. Και τον Gucci θα δεις στον Παρθενώνα σύντομα, και γάμους μεγιστάνων στον Ναό του Ποσειδώνος στο Σούνιο, και δερβίσηδες να στροβιλίζονται με χορηγό κάποια πολυεθνική, και πολλά άλλα.
2) Οι συνήθεις τοπικές και εθνικές αγκυλώσεις παραχωρούν σταδιακά τη θέση τους σε μια διευρυμένη προσέγγιση γονιμοποιώντας τη σύγχρονη δημιουργία και καινοτομία με τολμηρά ανοίγματα και νέες κατευθύνσεις =
Το ότι θες ένα Μνημείο σου, είτε συνολικά ιδωμένο ως Εθνικό, είτε με βάση την εντοπιότητα και τη σημασία του για αυτήν, θέτε δεν θέτε, ξεχάστε το.
Θα σας..γονιμοποιηθεί με διευρυμένο τρόπο και τολμηρότητα κάθε αλλαγή χρήσης του, προσέγγισης του, εθιμικό καθεστώς προστασίας του, αφού πρώτα, το έχουμε συνολικά αφήσει να ρημάζει για να έχουμε και τη δικαιολογία να το εμπορευόμαστε ή να το χρησιμοποιούμε ως εργαλείο στην ατζέντα μίας πολύ-πολιτισμικής χώρας με περαιτέρω διάρρηξη της ούτως ή άλλως σακατεμένης ταυτότητάς σου.
Θέλετε να την μεταφράσουμε; Πάμε:
1) «Τα μνημεία είναι οι στυλοβάτες του πολιτισμού. Η παρουσία τους στο διηνεκές των αιώνων λειτούργησε ως σήμαντρο της ιστορικής μνήμης. Όμως σήμερα ο ρόλος τους διεθνώς επανεξετάζεται έτσι ώστε να αποτελέσουν τον πυρήνα μίας νέας βιώσιμης ανάπτυξης. =
Ο ρόλος τους, σύμφωνα με το καθεστώς παγκοσμίως, αυτό που επικρατεί και αποτελούμε δούλους του έτσι και αλλιώς, να μη σας πω εμείς συμφωνούμε κιόλας, επανεξετάζεται.
Ώστε, να μπορεί να παράγει χρήματα. Και τον Gucci θα δεις στον Παρθενώνα σύντομα, και γάμους μεγιστάνων στον Ναό του Ποσειδώνος στο Σούνιο, και δερβίσηδες να στροβιλίζονται με χορηγό κάποια πολυεθνική, και πολλά άλλα.
Πολιτισμός και διευρυμένη οικονομία |
2) Οι συνήθεις τοπικές και εθνικές αγκυλώσεις παραχωρούν σταδιακά τη θέση τους σε μια διευρυμένη προσέγγιση γονιμοποιώντας τη σύγχρονη δημιουργία και καινοτομία με τολμηρά ανοίγματα και νέες κατευθύνσεις =
Το ότι θες ένα Μνημείο σου, είτε συνολικά ιδωμένο ως Εθνικό, είτε με βάση την εντοπιότητα και τη σημασία του για αυτήν, θέτε δεν θέτε, ξεχάστε το.
Θα σας..γονιμοποιηθεί με διευρυμένο τρόπο και τολμηρότητα κάθε αλλαγή χρήσης του, προσέγγισης του, εθιμικό καθεστώς προστασίας του, αφού πρώτα, το έχουμε συνολικά αφήσει να ρημάζει για να έχουμε και τη δικαιολογία να το εμπορευόμαστε ή να το χρησιμοποιούμε ως εργαλείο στην ατζέντα μίας πολύ-πολιτισμικής χώρας με περαιτέρω διάρρηξη της ούτως ή άλλως σακατεμένης ταυτότητάς σου.
The "Italian's" goverement way |
3) Η διαχείριση
της πολιτιστικής κληρονομιάς είναι κοινή
ευθύνη όλων των πολιτών και δεν περιορίζεται όπως παλαιότερα σε μία στόχευση
που αφορά αποκλειστικά την προστασία της. =
Όπου πολίτης, πάει να πει ότι ξέχνα τον Εθνικό προσδιορισμό σου.Είσαι υπήκοος ενός corporational state, μίας εταιρικής μορφής επένδυση με κρατική δομή, θυγατρική ενός ή και παραπάνω fund.
Φυσικά και δεν αφορά αποκλειστικά την προστασία της πολιτιστικής κληρονομιάς. Αφορά και την εμπορευματοποίησή της, αλλά και τη χρήση της για άλλους λόγους, εφαρμογής μίας νέας πραγματικότητας με πολιτικούς και κοινωνικούς όρους. Σας το λέω και αλλιώς να το εμπεδώσετε.
4) Οι δημογραφικές και κλιματικές αλλαγές, η εξάπλωση του μαζικού τουρισμού σε παγκόσμιο επίπεδο, η παιδεία με μία διευρυμένη αντίληψη, όλα τα παραπάνω στοιχεία, απτά και άυλα, είναι ο βασικός παράγοντας για επανεστίαση των κοινωνιών μας σε ένα διάλογο μεταξύ των πολιτισμών. Ένας διάλογος ο οποίος θα συντελεστεί με σεβασμό στην ταυτότητα και την ποικιλομορφία αλλά και την κοινή αίσθηση ότι ανήκουμε άπαντες σε μια κοινότητα αξιών =
Σας το είπα και πιο πάνω. Θα έλθουν να μείνουν πολλοί άλλοι εδώ, με άλλες αντιλήψεις.
Θα πρέπει να διαλεχθούμε μαζί τους. Όσοι φέρουν στοιχεία θεοκρατικού ολοκληρωτισμού, και θα απαιτούν π.χ. να ντύνονται τα αγάλματα με υφάσματα (μα το έκαναν και στην Ιταλία!) για να μη προσβάλλεται ο δικτάτορας παππούς στον ουρανό που πιστεύουν, και να μη "σκανδαλίζονται¨και οι ίδιοι, θα πρέπει να το ανεχτούμε-και- αυτό. Ελάτε,μη κάνετε έτσι! Και "εμείς" τα σπάσαμε κάποτε, για τη δική μας μορφή ουράνιου παππουδοδικτάτορα, και για αυτό είναι σε Μουσεία άλλωστε και ρημαγμένα-αλλά οικονομικά πολύτιμα. Θα μεγαλώσουν και θα ωριμάσουν και αυτοί πειθήνια με την εγγύηση της corporational παιδείας μας. Σεβόμαστε την ταυτότητα άλλωστε. Και μας έχουν πει οι προϊστάμενοι, δεν μας ενδιαφέρει να πούμε και όχι, ότι θα αναπτύξουμε ένα "κοινό σύστημα αξιών", εκτός του οικονομικού, και ένα πολιτικό και πολιτισμικό. Και θα πρέπει να το κατανοήσετε, ότι αυτός ο τόπος, καταδικάζεται για πολύ ακόμη, αφού εσείς δεν λέτε να κουνηθείτε από τη θέση σας, ώστε να αποτελεί έναν κατά κύριο λόγο τουριστικό προορισμό, και εσείς να υπηρετείτε χαρωπά τους επενδυτές, ξεπουλώντας τα σπλάχνα των Πατέρων σας.
Θα αποκτήσετε παιδεία, με μία..διευρυμένη αντίληψη. Διευρυμένη στο βαθμό που θα σας ξεχειλώσει την ταυτότητά σας και θα σας την κάνει αγνώριστη και τερατώδη, αλλά, οικονομικά εμπορεύσιμη.
Χαρείτε άλλη μία «παγκόσμια ημέρα» και μην πείτε ότι δεν σας τα είπα!
Με «αγάπη», with all the love money can buy,
η υπουργός αποπολιτισμού και εξοβελισμού σας.
Σπίτι και διευρυμένες συνθήκες "πολιτισμού και ταυτότητας" |
Αν σου φάνηκε αυτή η μετάφραση αναγνώστη/στρια υπερβολική, θα χαρώ να λάβω τη δική σου.
Αν πάνω-κάτω συμφωνείς, και θα ήθελες να βάλουμε ένα τέλος σε αυτό, οι κανόνες είναι απλοί:
α) Σταμάτα να βάζεις τρικλοποδιά σε όποια προσπάθεια πάει να γίνει.
Και το να μη στηρίζεις και να κάθεσαι σπίτι σου τρώγοντας πασατέμπο αλλά έχοντας γνώμη για όλα, τρικλοποδιά είναι.
β) Ξεκίνα την κοινωνική αυτό-οργάνωση σε τοπικό επίπεδο, απαιτώντας, έμπρακτα τα δικαιώματα που σου αναλογούν στα Εθνικά Μνημεία και Ιερούς μας Τόπους.
Και δικαιώματα, σημαίνει πρωτίστως, ευθύνη να τα προστατεύσεις, και κόπος. Δεν είναι ιδιοκτησία σου. Είσαι προέκτασή τους. Μάθε για αυτά την Ιστορία τους αν δεν την κατέχεις και εμπέδωσέ την. Η Ταυτότητά σου είναι η κινητήριος δύναμη σου.
γ) Αν είσαι Εθνικός, ή φίλα προσκείμενος, οργανώσου μαζί μας, ή στήριξε τις προσπάθειές μας ενεργά.
Δεν είναι παιχνίδι, ούτε "χόμπυ". Είναι Αγώνας και πολύ σκληρός επιπλέον.
Ότι διάβασες, είναι η περίληψη της περίληψης ενός πολύ καταστροφικού δρόμου που σε περιμένει αν αμελήσεις να πεις εμπράκτως «όχι».
δ) Αν δεν είσαι Εθνικός, αλλά αισθάνεσαι το δίκιο σου να σε πνίγει πλέον για κάποιον δικό σου λόγο,
βρες ότι σου αναλογεί και στήριξέ το αν νομίζεις ότι αυτό το άλλο, έχει ελπίδα να μην το καταπιεί το σύστημα.
Αλλά, σε κάθε περίπτωση, όταν μας βρίσκεις μπροστά σου, εμάς τους Εθνικούς μη μας βάζεις τρικλοποδιές.
Αν αναγνώστη και αναγνώστρια σας φάνηκαν «ξενοφοβικά» ή «ακραία» όλα όσα διαβάσατε κάντε ένα κλικ μακριά και μη με διαβάζετε. Πριν «κλικαριστείτε», θυμηθείτε, ότι η υπεράσπιση της Ταυτότητας, ευνοεί την αυτοθέσμιση, την αυτοκυριαρχία και την ευημερία των ανθρώπων.
Και όταν γίνεται με όρους αυθεντικά Πολιτισμικούς και όχι σωβινιστικής πολιτικής, αυτό σημαίνει ότι ο δρόμος θα οδηγεί προς την Ελευθερία. Και μάντεψε: Τα Έθνη, οφείλουν να μάχονται για την αυτοκυριαρχία τους και τη διατήρηση της ποικιλότητάς τους. Το αντίθετο, οδηγεί σε "διευρυμένες παιδείες" πασπαλισμένες με αίμα, από το μαχαίρι του εκάστοτε θεοκράτη ή με μία λέξη τυραννίες. Και δάκρυα προέδρων on camera και άλλες γελοιότητες.
Αν έχεις μεταβληθεί σε τόσο θύμα που θες να μου εκτοξεύσεις όποια ταμπέλα σου είπαν τα ΜΜΕ να κάνεις σε τέτοιες περιπτώσεις, πρόβλημά σου. Κάντο. Είσαι ήδη κατά πάσα πιθανότητα κατακτημένο μυαλό.
Και τώρα αν θέλετε προχωράτε, όπως νομίζετε, ελεύθερα και κατά επιλογή σας.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου