Πέμπτη 14 Ιουνίου 2018

Μπλε στο Σταλινιζέ ή Anti-nativa


 


Με την απολογητική της κυβερνήσεως για την “συμφωνία” να συνεχίζεται σε κάθε επίπεδο, προσπαθώντας όσο μπορεί για να φαίνεται το χώμα ως ζάχαρη, ως συνήθως δηλαδή, αξίζει να σταθούμε για αρχή, στο άρθρο 6 όπως δόθηκε στη δημοσιότητα.
Ας δούμε στην παρακάτω φώτο:





Όπως μπορεί να διακρίνει ο αναγνώστης, και πάλι, η..δημοκρατία, κάνει το θαύμα της.
Νομοθεσία για τη φίμωση γνώμης;
Δεν υπάρχουν αυταπάτες, ως προς το πόσο εύκολα θα επεξηγεί ο κάθε αρμόδιος την οποιαδήποτε διατυπωθείσα σκέψη και θα την αναβαθμίζει σε “ρητορική μίσους”, “ξενοφοβία” και οποιαδήποτε άλλα “εγκλήματα”, από αυτά τα νέα και ωραία που ορίζονται στην εποχή της δημοκρατίας.
Όντως κοκκινίζει σε χρώμα σταλινιζέ το τοπίο.
Θα μάθεις να αγαπάς και να υποκύπτεις σε ότι σου σερβίρουμε ως σωστό. Πλέον, ούτε καν το δικαίωμα στην άλλη θέση.
Ήρθε η ώρα και στην Ελλάδα, αργά ίσως όπως συνήθως, να αρχίσουμε να βάζουμε τις ορολογίες στη θέση που τους αρμόζει, τη λογική στην κορυφή της αντζέντας.
Από τη μανιασμένη φαρέτρα της σύγχρονης αριστερίστικης ορολογίας επιθέτων, όπου ο όρος “φοβία” κυριαρχεί, και μπαίνει για να νοηματοδοτήσει με ενοχή την οποιαδήποτε άρνηση αποδοχής συμπεριφορών και πολιτικών θέσεων, πρέπει πάση θυσία να σταθούμε απέναντι, δείχνοντας τους ότι η μόνη υπαρκτή φοβία, είναι η δική τους, απέναντί μας.


Και αν ο ορίζοντας δείχνει ότι έχει χρώμα σταλινιζέ κατά τη δύση του Ηλίου, που να δει ο αναγνώστης και τί συμβαίνει στις άλλες ώρες της ημέρας.
Για να πάρουμε και το παράδειγμα του φέρελπι πρωθυπουργού Μητσοτάκη του Νεότερου.
Ομιλώντας ο κύριος στο American Jewish Committee, και αφού ειπώθηκαν τα τετριμμένα που τόσο αρέσουν εκεί να ακούνε οι σύνεδροι, είπε να ρίξει και μία πολύ ωραία ατάκα, για την οποίαν ο αναγνώστης ας την κρατήσει καλά στη μνήμη του μιας και αποτελεί όχι μόνον τη νοητή συνέχεια αυτού που ήδη ζούμε, αλλά και μας δείχνει και την αμέσως επόμενη ημέρα και τί ακριβώς μας περιμένει.
Τί είπε λοιπόν ο νεότερος;

”Την ανάγκη να υπάρξει ριζική αντιμετώπιση των φαινομένων της ξενοφοβίας, του νατιβισμού και του ρατσισμού που πλέον είναι μία πραγματικότητα στην Ευρώπη, επεσήμανε ο Κυριάκος Μητσοτάκης μιλώντας στο Global Forum το οποίο τίμησε την σημαντική προσφορά του Κωνσταντίνου Μητσοτάκη στις διμερείς σχέσεις Ελλάδος-Ισραήλ.
Ο πρόεδρος της ΝΔ τόνισε πως οι αυταρχικές και λαικιστικές δυνάμεις γίνονται όλο και πιο ισχυρές σε όλη την Ευρώπη αλλά και τον κόσμο προσθέτοντας πως δεν υπάρχουν περιθώρια για ατολμία.
Πρέπει να πούμε την αλήθεια, ανεξάρτητα από τις συνέπειες. Πρέπει να αγωνιστούμε για τις αξίες μας. Ελευθερία, ισότητα, ανοή, κράτος δικαίου. Αυτά είναι τα θεμέλια πάνω στα οποία οικοδομούνται οι κοινωνίες μας. Είναι καθήκον μας, το καθήκον και των δύο λαών όχι μόνο να τα προστατεύσουμε αλλά και να τα ενισχύσουμε”
https://www.eleftherostypos.gr/politiki/247943-mitsotakis-sto-global-forum-sto-israil-riziki-antimetopisi-tis-xenofobias/
"αντινατιβιστής, anti-nativa"


Τι κρατάμε λοιπόν από το παραπάνω; Πολλά, αλλά κυρίως μία λέξη: Νατιβισμός. Εντοπιoκεντρικός
Nativism αγγλιστί.
Μα που τον ξετρύπωσε αυτό τον όρο ο κ.Μητσοτάκης;
Τί ακριβώς είναι;
Ο όρος αυτός, πρωτοχρησιμοποιήθηκε στα τέλη του “19ου” αιώνος, στην Αμερική, για να περιγράψει τις πολιτικές δυνάμεις που αρνήθηκαν τις μαζικές μεταναστεύσεις για λόγους καθόλου ανάλογους με αυτούς που σήμερα θέλει να μας συνδέσει ο κ. Μητσοτάκης και οι συνοδοιπόροι του.
Πολλές φορές, στην Αμερικάνικη Ήπειρο, η άρνηση αποδοχής μαζικής μετανάστευσης, είχε ως κίνητρο όχι κάποια φυλετική διαμάχη, αλλά θρησκευτική. Το παράδειγμα της εμφύλιας σύγκρουσης ανάμεσα σε Ιρλανδούς Καθολικούς και Προτεστάντες όπου οι δεύτεροι, από κοινού με Λουθηρανούς Γερμανούς, επέδειξαν βία προς τους ομοεθνείς τους για δογματικές διαφορές.
Για να μη βιαστούν κάποιοι να το θεωρήσουν ως ένα θέμα “των λευκών”, ας ρίξουν έστω και στην wikipedia μία ματιά να δουν το ιστορικό των συγκρούσεων σε πολλές και διαφορετικές χώρες ανά τις ηπείρους:
εδώ:
https://en.wikipedia.org/wiki/Nativism_(politics)

Κάτω από την ομπρέλα αυτή, κάθε κίνηση που ήθελε να ανακόψει τις μαζικές μετακινήσεις σε μία χώρα, με τα επιχειρήματα ότι θα κινδυνεύσουν πολλές πτυχές της καθημερινότητας, όπως η οικονομία, οι εργασιακές σχέσεις, μισθοί κλπ, αλλά και θα αλλοιωθεί η δυνατότητα της διατήρησης των τοπικών εθίμων και του τρόπου ζωής έλαβε το επίθετο αυτό.

Νατιβισμός.
Τί είδους αντιστοιχία υπάρχει στο σήμερα με τον 19ο αιώνα;
Μάλλον όχι πολλές. Υπάρχει όμως η αντζέντα ενάντια στο Έθνος και την Εθνική Ταυτότητα που εύκολα μπορεί να έλθει και να επισυνάψει έναν όρο από παλαιά για να ταυτίσει το αυτονόητο δικαίωμα λαών να διεκδικούν την Ιστορική τους αυτοκυριαρχία απέναντι τους. Απέναντι στους κεφαλαιοκράτες που βλέπουν την τέλεια ευκαιρία του να δημιουργήσουν όχλους αντί για Πατρίδες, και με το πρόσχημα της ουτοπικής “παγκόσμιας ειρήνης” (την οποίαν γράφομεν συχνά-πυκνά στα γεννητικά μας όργανα όταν πρόκειται να βγάλουμε πετρέλαιο, οπότε καταστρέφουμε ολόκληρες χώρες), έρχονται για την επόμενη πράξη του παλαιού μεσσιανικού σχεδίου της ολοκληρωτικής επιβολής.Η μόνη πραγματική αντιστοιχία στο ότι ειπώθηκε αυτός ο όρος, είναι ότι τον θυμήθηκαν παρομοίως και στην άλλη πλευρά του Ατλαντικού οι φιλελέφτ, για να κάμψουν τους ακόλουθους του Τραμπ και των εκεί, πολύ διαφορετικών αντιλήψεων και καθημερινής πραγματικότητας Αμερικανών, οι οποίοι αρνούνται τις πολιτικές της Κλίντον του Ομπάμα και των λοιπών "ειρηνιστών" και "ανθρωπιστών". Τί χρώμα έχει το αίμα στη Συρία και στη Λιβύη άραγε; Στη Σερβία; ... 


Είναι πολύ αστείο, ότι αυτές οι δηλώσεις περί “ανοχής” αγάπης και λοιπά, έγιναν σε ένα συνέδριο όπου αποτελείται από πρόσωπα όπου θεωρούν αυτονόητο δικαίωμά τους να κατέχουν με όλες τις εθνικιστικές μεθόδους τη γη τους.

Και για ότι έχει να κάνει για τα της χώρας τους, προφανώς καλά κάνουν για τους ίδιους. Βέβαια, σπανίως ρωτάει κανείς για όσους ζούσαν εκεί πιο πριν και είναι σπρωχτοί αλλού...
Για εμάς λοιπόν, και για όσους τυχόν διατηρούν την αυταπάτη ότι θα έλθει ο Κυριάκος με λύσεις να επιβάλει “τάξη” και οικονομικές μεθόδους καινούργιες και απομπαχαλοποίηση στους δρόμους από τους “κακούς αντιεξουσιαστές”, μπορούν να κοιμούνται ανήσυχοι, αφού μας έδωσε ήδη με μία του λέξη το ουσιαστικό σχέδιο με το οποίο θα κινηθεί.


Παγκοσμιοποίηση. Ητοι, και άλλοι μετανάστες και βάση σχεδίου πλέον, αφού το Συνέδριο δεν ασχολήθηκε με τον τερματισμό πολέμων και της φτώχιας, άρα, λιγότερη ανάγκη μαζικής μετανάστευσης, αλλά απλώς με τη διαχείρησή τους, και ας στενάζει όλη η Ευρώπη πλεόν με θύματα από τη μανιακή ισλαμική τρομοκρατία η οποία κινείται στον δικό της δρόμο μη γνωρίζοντας τις παπάτζες τους περί “ισότητας και ελευθερίας” μέσω ευχών σε φόρα.
Και φυσικά, νομίζω κανείς νοήμων άνθρωπος πλέον δεν έχει αμφιβολίες του τί σημαίνει όλο αυτό.
Κανένας ανθρώπιστής του Κεφαλαίου και των ΜΚΟ δεν θα αναρωτηθεί ποτέ πώς σταματάνε οι Πόλεμοι και οι ξεριζωμοί,. Δέχονται απλόχερα φτηνούς εργάτες και βιάζουν το Εθνοκράτος που θα δώσει τη θέση του στο Global.
Αναρωτιέμαι, αν θα καταμετρηθούν ποτέ τα θύματα της σύγχρονης δημοκρατίας και των καθεστώτων που χύνουν δάκρυα από οχετό για τα θύματά τους.
Να συνηθίσουμε να μας εκτοξεύουν και άλλες κατηγορίες από παλαιά, όπως “σεπαρατιστές” κλπ, μιας και φαίνεται ότι ανοίγουν το ντουλάπι του σωβινιστικού 19ου για να φτιάξουν τη νέα λίστα “εγκλημάτων γνώμης”.
Ο κ. Μητσοτάκης, για να ολοκληρώσω, έρχεται να “αναγνωρίσει” ότι η Ευρώπη έχει “πρόβλημα”.
Πρόβλημα να θέλει να παραμείνει με τα Έθνη της Ελεύθερα να αποφασίσουν για την τύχη τους και τον τρόπο ζωής τους. Αυτό είναι “κακό”. Είναι “ασθένεια”. -φοβία.
Ας τους αποδείξουμε ότι έχουν κάθε δικαίωμα να το φοβούνται αυτό.

Θα επανέλθουμε σύντομα επί του αυτού, να φωτογραφίσουμε καλύτερα το μπλε στο σταλινιζέ στο λυκόφως της εποχής μας στην Ελλάδα, μιας και υπάρχει κάτι από παλαιότερα που αξίζει να γίνει μνεία, μιας και μας αφορά ειδικότερα ως Έλληνες. Σύντομα.

Για το κερασάκι στην τούρτα, ένα μπόνους, με την ευκαιρία του θανάτου ενός εξέχοντος μαγείρου, αγαπημένου της λίστας ειδήσεων της global γοογλε, που “θρήνησε”, ας απολαύσει ο αναγνώστης τι εστί το ξημέρωμα ενός γκλόμπαλ, μη νατιβιστικού κόσμου, και σύντομα επανερχόμαστε:



Ευρώπη όπως... Ευρώπη

Δεν υπάρχουν σχόλια: